En vecka kvar till advent.

Inredning från Granit - stjarnor, vimplar, burkar mm

Jag är så sjukt sugen på att plocka fram adventsstjärnor och ljusslingor nu. Bara 1 vecka kvar. Det är så mörkt ute, idag var solen framme för första gången på en månad tror jag. Iaf som jag lyckats pricka in. Ljuvligt!

I går var jag och D bjudna på 40-års fest på andra sidan stan så för första gången lämnade vi barnen hemma ensamma från kl 18 till sent på natten. Tror vi var hemma strax efter halv två. Det gick ju jättebra det. Kändes lite märkligt, jag menar, vi har ju självklart lämnat dom själva på dagtid, båda tillsammans och även en å en, men det var väl att vi skulle åka bort på kvällen och så långt bort samt att de skulle lägga sig själva, som fick det att kännas annorlunda.

Jag hade tänkt komma upp och träna i morse, en vaknade 9:30 så jag hoppade det. 3 dagar på en vecka är inte fy skam ändå tycker jag. Imorgon är det dags för löpträning med orienenteringsgänget i Grimstaskogen. Sedan har jag vila ända till helgen då jag kör fredag, lördag och söndag morgon på gymmet, så 4 pass i veckan ska jag hinna med. Borde ju kunna ge lite resultat. : )

Jag har varit på sista intervjun för jobbet jag berättade om tidigare, så nu är det bra att hålla tummarna då det nu är 50/50 chans då vi var två kvar till final. Håller tummarna!!

Veckan som kommer ser ut som följande:

Måndag: Orienteringsträning
Tisdag: Veckohandling
Onsdag: Halvdagskurs, Max ju-jutsuträning
Torsdag: Julmiddag med jobbet
Fredag: Gymet, Ville simning och så ska vi på Idol-inspelning
Lördag: Gymet, Max orienteringstävling, Ville tennisträning
Söndag: Gymet, fotokurs Fotografiska (som jag fick i födelsedagspresent)

Kommentera

