Ledigt, träning och massa fix.

Böcker från Bokus
Beställde 3 böcker från Bokus som kom idag. Kvinnan i svart, Svarthuset och Det fördolda.

**********

Idag är jag ledig igen. Försöker avverka så många sparade semesterdagar som möjligt för att inte behöva ta ut i pengar där de skattas bort mer än 50%, så idag är jag ledig.

Nästa vecka är min sista vecka på gamla jobbet och torsdag blir min sista dag. Sedan börjar nya utmaningar på måndag den 2 februari. Blir lite pirrig i magen när jag tänker på det.

Inte låg jag och slappade i morse för att jag var ledig, icke. Upp kl 6 för att gå till gymmet tillsammans med D. Körde ett överkroppspass idag. Vet inte hur jag ska lägga upp min träning… Så här har mina pass sett ut sedan jag började tracka i en app. Har ju annars tränat 4-6 pass i veckan sedan höstlovet.

Har ibland missuppfattat antal repetitioner och sets, men så kan det bli första gången man kör ett pass. Som Styrkelabbets program som skulle köras med 3 set och 5 repetitioner, inte 5 set och 3 repetitioner som jag gjorde först.

Måste bara få till maten också. Det är så jäkla svårt att veta hur man ska äta och träna tycker jag… Tips mottages gärna.

Idag har jag betat av lite måsten, bokat klipptid, bokat läkartid för att kolla upp några födelsemärken, bokat om reparation av bilen, avbokat en Restylanbehandling (fyller i akneärren). Jag har rensat min jobbmejl och lagt om alla privata kalenderhändelser till min iCloud-kalender från jobbets.

Nu måste jag ta mig något att äta. Så lätt att glömma bort att äta när man är hemma ensam.

Kommentera

