Vita skridskor.

Vita damskridskor - CCM Pirouette W

Kanske är det på grund av isbanan ute som jag blivit sugen på ett par skridskor. Inga såna hockey-varianter utan dam skridskor skulle jag vilja ha. Har aldrig åkt på skridskor med piggar och är förmodligen livsfarligt i min ålder men det hjälps inte. Jag ska ha ett par. Blir det inte i år, så nå’t år och dom här från Sportamore var fina. Älskar att det är klack! Sedan är det bara hjälm då… Den här såg ju skön ut iaf.


Idag har jag inte åstadkommit mycket. Har inte åstadkommit mycket på hela helgen, förutom att träna så har det gått i snigelfart och det har varit rätt skönt det med. Imorgon börjar min sista vecka på gamla jobbet och jag måste se till att få tid att dokumentera allt viktigt.

Kommentera

