❤ Sweet thirteen ❤

I måndags fyllde alltså mitt äldsta barn 13 år. Max är tonåring. Så coolt!

Vi firade med sång, flagga och paket på sängen/sackosäcken (han har loftsäng så han fick kravla sig ner ; ). Det blir fler och fler platta paket ju äldre dom blir men han fick en ask med Skittles och ett mobilskal av Ville och av mig fick han ansiktsprodukter mot acne från Apoteket – Ren Hud. Han såg så där lite måttligt exalterad, men har faktiskt använt dom varje morgon och kväll och kommenterade att han gillade designen på förpackningarna. Kul! : )

Daniel hade köpt ett kompass eftersom han råkat krossa sin förra, så nu är orienteringssäsongen räddad. ; )

Han blev även firad tidigare, i helgen då vi var hos farmor och farfar i Strängnäs. Farbror Johan fyllde 28 i fredags så det blev dubbelkalas.

Jag sitter hemma och jobbar idag. Hade en dag helt utan möten så jag passade på. Lite skönt att få jobba på i egen takt och relativt ostört. Sedan tänker jag mig att jag kommer kunna sätta mig ute i solen en stund på lunchen. Är ljuvligt vårväder nu. Svalt i skuggan men i solen är det så skönt!

Max 13 år

Kommentera

