Stulna grenar.

Äntligen helg. Så himla skönt med två dagars ledighet igen.Har tokmycket på jobbet, har ingen aning om jag kommer hinna med allt som förväntas av mig till den 30/6 då vi har en slags deadline. Well, well…

Imorse stack jag ut på en långpromenad. Solen sken litegrann så jag tyckte det var bäst att passa på eftersom prognosen var regn och moln. Det var ju en jäkla tur det för från lunch har det ösregnat. Riktigt skitväder! Vad hände maj? Du som brukar vara så himla bra.

Försöker trösta mig med att det inte gör något, då kanske det blir fint till midsommar…

Sedan min senaste löprunda som gick över förväntan, har jag inte vågat springa. Fånigt va? Men jag vet av tidigare erfarenhet att har det gått bra en gång och så har jag förväntat mig att det ska gå lika bra nästa gång, så har det alltid varit så jäkla tungt och att jag känt mig totalt misslyckad. Så, det blev en promenad på 50 min bland alla fina villor i Spånga.

På väg hem, stannade jag och bröt av några grenar av syrenhäcken till ett industriområde. Kände mig verkligen som en tjuv, men tog dom längst ner vid marken och den växer ju faktiskt helt vilt typ…

Himla fina är dom iaf!

Syrenbukett

Kommentera

