Chins, orientering och så en dator i byggsats.

Alltså, jag klarar att göra 3 chins på rad! Blev fasen helt överrumplad själv. Gjorde ett magpass igår och som avslutning tänkte jag bara testa om jag kunde göra benresning utan ryggstöd så jag hängde mig i armarna istället men när jag försökte dra upp benen rakt blev det att jag tog i med armarna och märkte att jag faktiskt kunde lyfta mig upp. Coolt! Misslyckades iofs med magövningen men fick chin gratis liksom. ; P

Imorse blev det ett överkroppspass men kände mig svag. Avslutade dagen med skogslöpning när barnen orienteringstränade. Så härligt att springa i skogen. Ikväll höll vi till i Judarnskogen, en riktig trollskog på vissa delar.

Nu ligger jag och Ville i våra sängar medan Max och D skruvar datordelar som ska bli Max första riktiga speldator. Han har köpt lösa delar som nu ska ihop. Så stolt att han sparat ihop egna pengar både till sina mobiltelefoner och datorer. *tummen upp*

Nu ska jag belöna mig skälv med sista avsnittet säsong 3 av Vampire Diaries.

Go natt }: [

Kommentera

