Lite upp och lite ner.

Jag är lite upp och så lite ner just nu. Vet inte vad det beror på, om det är årstiden som gör så här med mitt humör. Har svårt att tro det då jag älskar hösten och tycker det är underbart med klarare luft och att det regnar då och då gör mig faktiskt inget. Ska bli bättre på att ta D-vitamin.

Har varit irriterad och haft allmänt kort stubin på hemmaplan. Som tur är, eller vad man ska säga, så har jag inte varit samma eldsprutande drake på jobbet. Fy fasen… är inte stolt över mig själv… Hoppas det är på övergående.

Försöker hitta på saker att se fram emot. Ska klura på något trevligt. : )

Bilden ovan är från kolloträffen som jag följde med Max på Djurgården den 5 september. En härligt solig dag!

Ville_matteläxaVille med sin matteläxa.

Kolloatertraff_Djuprammen_2015_Lejonslatten_Djurgarden
Kolloåterträff på Djurgården.

Kommentera

