Köpenhamn.

Just nu sitter jag på mitt hotellrum i Köpenhamn. Är här med jobbet på eTail Nordic-konferens och har tagit en liten paus mellan alla dragningar. Jag och en av mina kollegor åkte tåget ner igår medan våra 4 andra kollegor tog flyget. Så himla skönt att åka tåg. : )

Jag har aldrig varit i Köpenhamn tidigare och hoppas att vi hinner ta en sväng på stan i eftermiddag då vi åker hem imorgon eftermiddag. Hade jag varit smart så hade jag tagit semester på fredag och bett D och killarna komma ner. Men det hade jag inte en tanke på när vi bokade. Får bli en annan gång alltså. Då har jag rekat lite innan iaf. : )

Nu ska jag passa på att lägga mig på sängen en stund innan det är dags att möta upp de andra.

Max_Mountain_dew

Ville_gitarr

Ville_biblioteketI väntan på att Gasten ska komma på posten, var vi ner till bibblan för att låna en Ingelin Angerborn-bok till Ville.

Kommentera

