På väg till Sundsvall och terrordåd i Paris.

Igår så pussade jag av familjen som passade på att åka till Strängnäs i helgen då jag ska tillbringa helgen och måndag-tisdag i Sundsvall. Jag åker upp och umgås med syster-yster med familj och bor hos dom då jag på mån-tis ska göra lite praktik i butik. En aktivitet som man uppmuntrar från huvudkontoret att man gör, komma ut i verkligheten lite. 

Sitter på tåget nu och lyssnar på P3 om terrordådet i Paris i går kväll. Har sovit halvbra då jag vid 22 tiden fick ett pushmeddelande från SvD-appen om vad som hänt och vaknat då och då hela natten och kollat av nätet…

Det känns ju inte helt tryggt att bo i sitt lands huvudstad när såna här händelser inträffar. Tänker att det känns inte helt orimligt att något lika hemskt skulle kunna hända Sverige.  

Kan inte låta bli att tänka att krig komma närmare och närmare…

#prayforparis #jesuisparis ❤️🇫🇷

Foto

Kommentera

