Skiss tavelvägg.

tavelvägg_vrumFotomontage.

Idag har jag skissat lite på en tavelvägg i vardagsrummet. Har insett att den här väggen är helt galet vit och tom. Skogspostern har jag redan. Ligger ouppackad i sin rulle sedan i sommars i väntan på. Den svartvita bilden nere till vänster är en skissbild för ett foto jag fått av pappa på honom i 20-årsåldern ridandes en kamel. Akvarellen uppe till höger är en skissbild för en målning jag tänkte tigga till mig av svärfar som är duktig på akvarell, he, he. Blyertsen under fick jag för mig att jag kanske kunde ha ett alster av mig själv. Har ett porträtt jag gjort på Ville när han var kanske 2 år. Bilden ovanför kamelen är en printad akvarell över Stockholm och i centrum, den stora printen med ormbunksbladet hittade jag här.

Tror det känns bra : )

Note to self:
1 st 70×100 cm
1 st 50×70 cm
1 st 40×50 cm
1 st 30×40 cm
2 st 20×30 cm

Kommentera

