Påsk i Höga-Kusten.

Jag är så glad att vi beslutade oss för att åka upp till Höga-Kusten över påsk! Vi åkte långfredag och men annandag påsk. Vi hann både umgås med mamma, som vi ju bodde hos, men även resten av familjen. Syster med familj kom till mamma på påskdagen och barnen fick gå lite påskäggsjakt. På Påskafton träffade vi, alla syskon, pappa och Irene på Björnstugan. Måste bara berätta vad jag åt så jag kommer ihåg till nästa gång. Har tidigare inte varit supernöjd med maten där men nu tog jag röding och det var himla gott. Thai tror jag man ska hålla sig ifrån på den restaurangen. När vi var fullproppade drog hela gänget hem till Jäppling för fika.

På lördagen stack vi till Skule och Höga Kusten Liften där vi hörde skidor och snowboards. Barnen kämpade på och Ville fick riktigt blodad tand och hade velat åka ännu mer! Typiskt oss att komma iväg till en backe sista helgen för säsongen…!

Påsk-Höga-kusten-Påskjakt-1Påsk-Höga-kusten-Påskjakt

Kommentera

