Semester i Höga-Kusten, dag 5 & Hemresedag.

Så var det över för denna sommar. Dags att packa ihop och åka hem till Stockholm. Kände mig inte alls redo att lämna när jag gick min morgonpromenad. Men så är det ju alltid… Blir lite sorgsen i hjärtat.

Vi tog en sväng till Hägget innan avfärd för att få njuta av havet.

”Vår” lilla stuga.

Stenarna har en rosa ton.

Lunch på Sågverket

Jag har i flera år, sedan Sågverket började dyka upp i diverse sociala medier, velat åka dit och meskåda men det har aldrig passat med en avstickare till Rö utanför Älandsbro, men nu så gjorde vi det.

Tyvärr har ju stället bytt ägare och som jag förstått så har även kvalitén kanske sjunkit lite i och med det. Ledsamt, men jag åt iaf en god sallad med chevré och rödbetor.

 

Kisspaus vid rastplats Sörbränningen.

Kommentera

